Effektiv markedsføring
Nyhetsbrev er fortsatt en av de mest effektive markedsføringsaktivitetene du kan ha.
En sunn nyhetsbrevliste gir deg muligheten til å generere salg på etterspørsel.
Hvis du har en liste med personer som er engasjert i deg og det du tilbyr, er det mye enklere å selge nye produkter og tjenester.
Engasjementet til kunder som ønsker å høre fra deg gir lanseringer og markedsføringsaktiviteter en kick-start!
Bedre nå enn før
Alle som ikke har oppholdt seg under en stein har fått med seg den nye personvernlovgivningen GDPR.
For deg som har en nyhetsbrevliste du ønsker å bygge innebærer GDPR at du ikke kan sende nyhetsbrev til personer som ikke har gitt deg tillatelse.
Dette mener vi er en god ting.
Det blir kanskje litt vanskeligere å samle mange e-poster på kort tid, men de personene som melder seg på er i det minste interessert i det du har å tilby.
Er ikke det noe man ønsker av sine kunder?
Listebygging
Vi har erfaring med bygging av nyhetsbrevlister på lovlig vis.
Gjennom markedsføringskampanjer kan du skaffe nye potensielle kunder som er interessert i din bedrift.
Du starter en samtale ved å få disse personene til å melde seg inn i ditt nyhetsbrev ved å gi dem noe som har verdi.
Deretter bruker du denne samtalen til å vinne tillit, før du til slutt kan presentere ditt produkt eller din tjeneste.
Automasjoner
Et godt nyhetsbrevsystem er bygget opp av såkalte automasjoner.
Dette er systemer som går på autopilot for å skaffe nye kunder.
Automasjonene bygger tillit, kategoriserer personer og selger dine tjenester mens du fokuserer på andre ting.
Gode nyhetsbrevautomasjoner kan være forskjellen på en lønnsom bedrift og en bedrift som synes at nyhetsbrev ikke fungerer.
Vi bygger automasjoner med stort fokus på etisk og respektfull markedsføring, til glede for både deg og dine kunder!
Det større bildet
Vi setter alltid markedsføringsaktiviteter inn i en større sammenheng.
Når vi utvikler automasjoner eller enklere nyhetsbrevkampanjer vil vi se hvordan disse passer inn i en større strategi.
Gjennom en slik analyse kan vi komme med anbefalinger til hvilke steg i salgsprosessen du kan forbedre for å få enda bedre effekt av din markedsføring.
Å ha en godt gjennomtenkt plan for hva det er tenkt at dine kunder skal foreta seg, og i hvilken rekkefølge, er noe vi legger stor vekt på når vi utvikler strategier.
Nyhetsbrev, enten som automasjoner eller engangsutsendelser, er et sentralt virkemiddel i denne prosessen.
Helt uforpliktende
Vi vet hvilke verktøy du trenger og hvordan du skal bruke dem når du skal sette opp dine nyhetsbrev.
Vår digitale markedsfører brenner for automasjoner som skaffer deg kunder på autopilot.
Gjennom etisk markedsføring mot kunder som faktisk bryr seg om det du tilbyr får vi mye ut av ditt markedsføringsbudsjett.
Vårt mål er at du skal tiltrekke deg de riktige kundene til den laveste mulige prisen.
Ta kontakt i dag for en helt uforpliktende samtale om nyhetsbrev, automasjoner og en generell digital markedsføringsstrategi med våre engasjerte medarbeidere.
Vi lover at du opplever samtalen som verdifull!